Kwaliteitseisen

Om de kwaliteit van de behandelingen te kunnen blijven waarborgen, is naast respect voor de mens, passie voor het werk en een bewuste visie ook belangrijk dat er intervisie en nascholing wordt gevolgd. De gevolgde intervisie en nascholing worden door de LVNT maar ook door andere opleidingsinstituten georganiseerd. Het lidmaatschap van de LVNT ondersteunt hierin en fungeert samen met de RBCZ als kwaliteitskeurmerk .

Privacy

De praktijk voldoet aan de nieuwe wetgeving omtrent bescherming van uw gegevens. In de praktijk is een privacyverklaring aanwezig waarin beschreven staat hoe de veiligheid van uw gegevens gewaarborgd wordt.

Een afspraak afzeggen

Het kan altijd gebeuren dat u door ziekte of onvoorziene omstandigheden niet op de afspraak kunt komen. Zeg uw afspraak in dat geval telefonisch af. Als u de afspraak binnen 24 uur voor aanvang afzegt, dan moet ik u kosten in rekening brengen voor de gereserveerde tijd. 

Als u niet tevreden bent…

Als u niet tevreden bent, hoor ik dit graag van u. Mochten we er samen niet uitkomen, dan kunt u een klacht indienen. De beroepsvereniging LVNT, waar ik bij aangesloten ben, heeft een klachtenregeling waar u gebruik van kunt maken. Op de site van de LVNT kunt u onder ‘cliënten’ en vervolgens ‘klachten’ meer informatie vinden.

Meer vragen? Stel ze gerust!